DJI_0055.jpg

Styret

Styret i Smøla Næringsforening består av engasjerte folk fra ulike bransjer og med ulik kompetanse og erfaringer. Denne sammensetningen av ulike styrker tror vi er positivt for å ha bred kompetanse innen næringsliv og politiske prosesser.

Design uten navn (75).png
6.png
2.png
5.png

Jørgen Iversen Lie

jorgen.iversen.lie@gmail.com

Jørgen Iversen Lie ble valgt som styreleder i Smøla Næringsforening våren 2024. Han er utdannet maskinist og er ansatt som hos Hopmark Havfiske AS som maskinsjef på M/S Fiskebank. Vært i rederiet siden han begynte som lærling i 2006. Lie driver også dekkverksted på friturer. Han sier selv han er Smølapatriot av rang, er engasjert og liker å holde seg oppdatert på det som skjer i kommunen.

Jan-Erik Larsen

Jel@kruselarsen.no    /   +47 995 41 967

Jan-Erik Larsen er daglig leder i kommunikasjonsbyrået Kruse Larsen og daglig leder for Villsaugården. Jan-Erik er tidligere statssekretær ved Statsministerens kontor i to perioder, for Jens Stoltenbergs første regjering 2000-2001, og i Stoltenbergs andre regjering fra 2008-2009. Han har politisk erfaring fra AUF og Arbeiderpartiet, tidligere valgt medlem av både Kristiansund bystyre og Møre og Romsdal fylkesting, og spesialrådgiver for Arbeiderpartiets stortingsgruppe i to perioder.

Tove Åstasund Iversen

Tove.a.iversen@gmail.com   /   +47 928 36 811

Tove er kommunikasjonssjef i Kongsberg Maritime og prosjektleder i familiebedriften Sismar AS på Smøla. Hun er tidligere prosjektleder for næringsutvikling i Kristiansund og Nordmøre Næringsforum (KNN), og har lang bakgrunn innenfor journalistikk og kommunikasjon. Tove har blant annet vært journalist i NRK, pressesjef ved Handelshøyskolen BI og kommunikasjonsrådgiver i Norges Rederiforbund.

Ole Wegard Gjøstøl Iversen

ole_wegard@hotmail.com  /   +47 481 94 854

Ole Wegard Iversen driver gård med kjøttproduksjon og grønnsaker. Han teknisk utdannet og jobbet innen olje og gass-faget Subsea i årene før han flyttet hjem til Smøla sammen med familie i 2018. Iversen har flere verv innenfor landbruksorganisasjoner, er styremedlem i Smøla Næringsforening og sitter også som styremedlem i Smøla Produksjonslag.

Remi Andreas Hannasvik
remi@smbygg.no   /   +47 993 99 575

Remi Andreas Hannasvik er daglig leder og deleier i Byggtorget Smølabygg AS. Smølabygg driver i dag byggevarebutikk og entreprenørvirksomhet på Smøla, i tillegg til eiendomsutvikling Smøla/Kristiansund/Averøy. gjennom selskapet Nordmøre Prosjektutvikling i samarbeid med Ksu eiendom. Hannasvik er utdannet tømrer og har jobbet landet rundt med bygging av idrettshaller, skoler og industribygg. Han har drevet som selvstendig næringsdrivende i Smølabygg siden 2009.

Roger Osen
Styremedlem